fredag 27 februari 2015

Vårsol och grillning

Idag var det helt underbart väder och trots att min son var väldigt förkyld så kunde vi bara inte sitta inne och gå miste om det härliga vädret. Solen sken och det var nästan helt vindstilla, så min son och jag begav oss hem till mina föräldrar i Höllviken för att njuta av det fina vädret i deras trädgård. Efter en stunds gungande och lekande i sandlådan så blev vi lite hungriga, så jag körde till affären för att handla lite lunch.

Eftersom att det var så härligt väder så bestämde vi oss för att det var den perfekta dagen för årets första grillning. Det blev inget avancerat, utan vi nöjdes oss med korv med bröd, som i min mening är extremt underskattat.

 
 
Nu längtar man bara mer och mer efter sommaren. Tänk vad mycket gott som ska grillas och alla fräscha sallader, jordgubbar, kunna sitta ute till sent på natten. Nä, sommaren är mer än välkommen.
 
Ha en trevlig helg.



Inga kommentarer: