måndag 2 februari 2015

Första inlägget

Hej alla matintresserade!


Det här blir mitt allra första blogg inlägg någonsin och jag vill med det berätta vad jag hoppas kunna förmedla med min blogg.

Som ni kan läsa i min profil så är jag kock och jag är på jakt efter nya recept som jag vill dela med mig av till er.

Jag kommer att lägga ut recept, bilder och videoklipp på mat som jag lagar till vardags och till fest och förhoppningsvis kan jag lära er hur man lagar god, rolig, enkel och ekonomisk mat.

Jag hoppas kunna inspirera andra till att laga mer mat och förhoppningsvis kan vi alla (även jag) lära oss något nytt.

Om det är något speciellt recept ni är ute efter så går det bra att komma med önskemål så ska jag försöka bidra med min version av recepten.

Tack för att ni läser min blogg.

Kram

Inga kommentarer: